Posts

Showing posts with the label LANGKAWI

LIMA 2015

Image
Haaa dah petang pun tak habis merungut/komplen lagi pasal GST ke??? Makcik kedai nasi campur bawah office ade charge GST tak? Tenang semua, kau bising lebih-lebih pun govenment dah implement. Dekat resit ade tulis "6% GST charge" semua mula nak kecoh, padahal kalau kau beli McDonald's sebelum2 ni ade je "6% service charge" kot. -_- Ok lah, itu je short update untuk current issue. Mari lah kembali ke tajuk asal entry hari ni iaitu Langkawi International Maritime & Aerospace 2015. Sebenarnya takde dalam travel plan pun nak pergi LIMA 2015 ni, tapi tiba-tiba je member aku ajak pergi tengok. Maklumlah kawan dengan Kapten, terkena lah jugak tempias dengan LIMA ni secara tak langsung. Tapi sadis jugaklah cerita trip ni sebab dengan salah date nya, takde tempat tidur pulak tu. *senyum sinis dekat Kapten Rabiatul Adawiyah* frust tak dapat tengok show Krisakti tapi ada yang lagi best menanti... he is the pilot for R...