8.9.10

cool huh tarikh hari ni...mst ramai yang pilih tarikh ni untuk memulakan hubungan ke tahap yang lebih serius..ecececehhh buat2 tak paham pulak...

haaa, saya takde kene mengena dengan kenyataan diatas ya walaupun pada hakikatnya saya bahagia dalam sengsara hari ni.nak tau kenapa??sebab saya dah beli NOKIA X6 idaman kalbu.woot3!!walaweh...bankrap aku nak raya ni.haihhh...tapi demi kepuasan hati kira ok lah kan.lagipun dah 2 taun Sony Ericssons aku berkhidmat sebelum dia termandi dengan air laici..sekarang jari jemari pun dah mula terasa gatal nak main sentuh2, bukan raba2 tau!!

malam ni tidur peluk handphone la jawab nye.ngeh3!!

haa, nak tau tak yang hari ini saya mendapat 4 tempahan moist chocolate kek yang akan cair di dalam mulut...yummmi!!!boleh lah menjana sedikit pendapatan aku nak raye ni..huhuhu!!

Comments

  1. alasan la ko!!! mcm ni lmbt la ak kawen... nk tgu dlsr ko lg..adoi..kumpul wit pat..g bli hp plak die..

    ReplyDelete
  2. waa...dh beli nokia x6....
    best tak??? dia bagi skali dgn headphone kan??
    best tak kualiti musik dia??

    -Firdaus-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne