it's Ramadhan 2012

happy fasting peeps!!dah nak masuk hari ke-4 baru nak wish..hekhekhek!maklumlah..i ni busy berbisnes, takde masa nak mengomel panjang..

for the first time, hari ni pergi Bazar Ramadhan and rasa macam menyesal pulak pergi!haihhh..nak tau kenapa??
sebab saya jumpa dengan EX saya!goshhh...
masa mula2 sampai bazar je, dalam hati dah terdetik jangan lah jumpa orang2 yang tak sepatutnya.tapi memang kuasa Allah kan..tup2 nampak dia baru turun motor!masa tu dah rasa macam nak patah balik pergi kat kereta semula je...and the worst thing dia perasan kewujudan aku kat situ sebab dia follow belakang aku!!kakak & anak sedara dah kecoh2...-_-"

lepas tu kakak aku siap boleh main angkat2 tangan masa nampak dia kat kedai sebelah..pfttt!!aku??tak pandang langsung dia ok..*time tu jantung dah dubdapdubdap lain macam

then masa nak balik, dia dah jalan kat depan..and i'm really hoping that he will straight away jalan TAPI he turns back at me!!aku terus buat2 pandang tempat lain..gila kau, nervous lain macam!>_<

bila dah sampai rumah, ingat kan dah habis cerita pasal dia..tengok2 akak aku si kepochi tu dok cerita kat mak aku..hahh, mak aku pun apa lagi.tanya macam2 gaya macam aku ni masih berbaik2 dengan dia..hadoiii.yang paling tak boleh tahan mak aku tanya dia hensem ke tak..-_-"



p/s:ni jodoh Ramadhan ke??@_@

Comments

  1. jodoh ramadhan?? ceit. gua nak jodoh kolestrol. mampu? :P

    ReplyDelete
  2. hahahaha!!x abes2 ngan doctor jantung tu!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne