Teruskan langkah

Nampaknya bekas kekasih sudah lebih advance kehadapan sebab dia dah bertunang! Tahniah!!
Tak lama lagi, kawen lettewww! pleasee invite aku wahai bekas kekasih! *muka tak malu

Aku?
Masih okay, meneruskan hidup seperti biasa
Having fun with friends, travelling and study..naa, konteks fun dalam study tu nampak sangat tipunya!

Lately ni memang super busy memandangkan dah FINAL SEM!!woot..woot!! imma super duper senior!
Internet connection pun dah takde dekat rumah sewa, itu pasal lah aku malas nak menulis apa2.. lagipun serious idea mengarut aku dah tak mencurah-curah macam dulu! mungkin sebab sekarang asyik menaip untuk assignment yang menggunakan formal words dan more into Twitter, itu yang perkembangan kosa kata makin merudum jatuh.

Part 8 Bachelor in Accountancy ni memang tak berapa bagi can untuk kau menarik nafas lega! Lepas siap satu assignment, sambung buat assignment yang lain pulak kemudian di susuli dengan kuiz dan test serta tidak dilupakn group discussion yang buat kau rasa muak tengok muka yang sama 24/7!

Actually, tadi aku nak cerita pasal family trip ke Jakarta lepas tu terpesong pasal ex yang dah bertunang..sekarang dah hujan, makanya aku malas nak buat entry pasal trip tu. Next time yang entah tak tau bila tu lah nanti aku buat entry pasal Jakarta ye...

see yaaa!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne