first impression

saya pendiam???boleh tergolek dari katil bila orang cakap saya pendiam/tak banyak cakap..nightmare kot bagi saya kalau saya jadi seorang yang pendiam.huhuhu!!tapi memang akan macam tu lah orang2 yang baru kenal saya, memberi gambaran awal tentang saya.macam mana lah diorang boleh cakap saya ni pendiam sedangkan mulut saya ni mana reti senyap.sebab tu kawan2 saya cakap saya ni terlebih peramah sebab mulut saya ni tak reti senyap.ada je benda nak cerita..mungkin saya agak lambat untuk beramah mesra dengan orang yang saya baru kenal, sebab tu kot orang ingat saya pendiam dan ada jugak yang cakap saya sombong/kerek..u'olls!!tak baik tau..saya bukan sombong tapi pemalu lah..ok nak muntah sekarang bila taip perkataan pemalu itu!

macam ni lah, bagi saya buat apa kau nak kecoh2 sebab nak tarik perhatian orang supaya kewujudan kau tu di sedari.helloo!!i'm not interested in that way...gaya kau peramah gila lah kalau kecoh2 dalam kelas sampai time lecturer nak bercakap pun kau sibuk nak bercakap..itu bukan peramah namanya tapi tak respect.yelah, kadang2 kalau peramah sangat pun akan buat orang meluat.sebab tu lah saya tak peramah dengan semua orang, hanya orang2 terdekat yang boleh tahan dengan mulut saya je akan cakap saya ni tak tau diam.yelah, kadang2 ada ayat2 saya yang agak pedas di telinga walaupun takde lah laser mana.outspoken itu mungkin juga saya..

maknanya, kalau nak dengar saya jadik peramah memang agak take time la..seriously, saya BUKAN seorang yang SOMBONG dan PENDIAM.so, don't judge a book by it's cover.chill yeahh!!lepak2 sudah...

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne