get back my life

title yang sangat tak boleh blah..gaya cam lepas entry sebelum ni aku dah jadik mayat hidup jek.padahal a few hours after posting that entry, sudah boleh gelak2 macam orang gila.yaa..saya admit yang saya ni cepat je boleh berubah emosi.itu bukan saya kalau nak menjeruk rasa berbulan-bulan sampai badan jadik kurus kering kalah pergi slimming centre..kalau orang kata time sedih tak lalu makan, tapi pernah ke dalam kamus hidup saya tak makan??ohhh..tidak sama sekali!!makan itu nikmat ok..buat apa nak sekat2?nanti kalau dah sakit baru sibuk nak makan segala macam, bukan ke lagi tak elok macam tu..
sudah tak kisah pun dengan 'dia' tu as long as, kawan2 tetap ada dengan saya..

saya heartless ke bila sekejap je boleh lupa pasal 'dia'?tak rasa pulak saya macam tu cuma mungkin sebab saya bukan seorang yang serius macam muka PK HEM sekolah saya.i just try to take everything easy and jangan semakkan kepala otak saya sebab kalau dah semak nanti tak boleh nak study banyak2.*banyak la sangat ko study!!
tapi tipulah kalau saya cakap saya senang je boleh lupa dia macam angin lalu..but i'll try!!yeahh..

ehhh..kau dah ada orang lain kenapalah kau masih sibuk2 nak ajak aku pergi jogging.pergilah ajak kekasih hati kau tu.tak faham betul aku..even kau kata yang kekasih hati kau tu tak kisah, tapi kau ingat aku nak ke keluar dengan kau?aku takde lah desperate sangat kat kau.dan lagi satu, tak perlu kot kau nak add aku dekat FB kau.tak tau lah apa niat kau sebenarnya, tapi aku boleh rasa yang kau nak stalk aku.aku tak hot lah, kau tak payah nak jadik stalker aku..dan bila aku dah tak kisah dengan kewujudan kau, time tu lah kau nak mesej2 aku buat gaya mamat yang baik lagi berhati suci.tapi suci ke hati kau tu??*sigh..

ohhh..sayang la mak macam ni!!bersemangat betul tanya saya 'berkawan' dengan siapa sekarang ni lepas dapat tau yang saya dah tak lagi dengan 'dia'..dan bila mak saya dapat tau 'dia' dah ada orang lain, lagilah mak saya suruh cepat2 cari 'kawan'.mak, mak...anak bongsu mak ni baru nak masuk 21 lah, janganlah cepat sangat suruh cari 'kawan'.huhuhu!!bila saya suruh mak carikan, dia tak nak pulak.mak kata, "kawan2 je lah masa tengah belajar ni.kalau ok ........ " err..saya dah tak ingat apa ayat mak saya seterusnya.*padahal buat2 lupa.lalalala...

yeahhh!!masa untuk mengayam mimpi2 indah.. Selamat Malam...


Biarkan berlalu

Semua kepedihanmu

Lelapkan matamu

Biarkan mimpi membawamu

Ke mana kau mahu

Selamat malam

Tidurlah sayangku

Siang kan tiba bercahaya

Bermula baru semua untukmu



Biarkan berlabuh tirai kisah semalam

Yang indah itu ada padamu

Dengan setiap impian dan harapan

Selamat malam

Tidurlah sayangku

Siangkan tiba bercahaya

Bermula baru semua untukmu



Kan ku menjadi arjuna dalam mimpi-mimpimu

Kan ku panah tepat ke jiwamu atas nama cintaku

Pari-pari ku utus bawa kau ke sini lagi

Terhapus semua air mata dengan senyuman



Selamat malam sayang

Selamat malam kasih

Selamat malam sayang

Woooo...



Selamat malam sayang

Selamat malam kasih

Selamat malam sayang

Woooo...

Tidurlah sayangku

Siangkan tiba bercahaya

Bermula baru semua untukmu



Selamat malam

Tidurlah sayangku



*entry yang agak poyo..sorry guys, just type it out randomly

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne