lu pk la sendirii...

aku sebenarnya dah malas nak sibuk2 pasal kau yang memang takkan berubah, tapi tolonglah jangan nak aniaya groupmate sendiri...orang lain kau sangat concern tapi bila tiba hal group kau, ada kau kisah??perlu ke nak sound kau secara direct depan budak2 lain??memang, orang sekeliling akan anggap aku ni jahat, sebab kau tu pandai bermuka2 dan meraih simpati orang.tapi aku tak kisah pun orang sekeliling nak anggap aku apa, sebab setidak2 nya aku jujur dengan perangai aku..
kau memang tak pernah ada rasa bersalah ke???

Comments

  1. xpnh la 2.. ak tlg jwbkn.. ahax~
    lalalalalalalalala~

    ReplyDelete
  2. biarla luncai trus tnggelam dengan labu2nya..

    ReplyDelete
  3. cik tikus:apakah??luncai??aduhhh..aku makin x pham dgn gaya bhasa org tgh b'cinta ni.pelik2 aje quote yg kluar.nmpk gya nye aku kne study blk la ilmu org b'cinte ni...hahaha!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne