taip laju2 kemudian terus post

sambil2 menunggu uploading gambar di FB, saya pun merajin kan diri menaip entry di waktu2 begini...

yeahhh!!stduy week sudah bermula maka secara rasmi nye akan bermulalah acara movie marathon jika ada gap antara satu paper dengan paper yang lain di samping itu minda pun sudah merangka-rangka untuk berjalan sewaktu gap yang hampir seminggu..teeeheeee.apa nak jadi la kau ni!!

untuk 4 hari pertama study week ni saya kembali ke kampung halaman yang indah permai..cettt!!konon2 nak dapat kan feel stduy kat rumah, alih2 pergi berjalan sampai ke JB.lepas tu siap melawat kakak2 & abang2 di tempat praktikal lagi sambil membawa keropok lekor sebagai buah tangan..sori ye, saya tak sempat nak buat chocolate cake untuk anda semua.huhuhu!!

sebelum itu, 2 buah novel telah di beli untuk menjadi pengganti jika bosan membaca nota.hehehe!!hebat sungguh kan aktiviti saya ketika study week??

progress??setakat ini sudah habis baca 1 chapter daripada 8 chapter..sila berbangga untuk itu kerana selalu nya saya hanya akan membaca sebaris sahaja sebelum nota itu kembali ke dalam beg.

dah2, sila cepat2 post sebelum entry ini juga di masuk kan ke draft seperti entry2 yang lain hingga akhirnya tidak di post..hehehe!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne