hip hip horeyyy!!

location: masih kt kolej
mood: gumbira rasa hati ini
listening: bunyi kipas dinding

yeahhh..kembali lagi saya ke arena blogger terhangat di pasaran..*ok sila jangan nak perasan!! tengok tajuk pun mestilah tau kan yang aku sedang bergembira sebab EXAM dah abes!!bukan abes untuk semester ini tapi abes untuk diploma aku!weeeeee!!!

dah 3 taun rupanya saya menghabiskan waktu2 saya di Dungun...rasa macam cukup pantas je masa berlalu.masih terbayang-bayang lagi ketika baru sampai ke Dungun (ok, sekarang apahal kau nak buat ayat skema2 ni??!!) dalam kepala dah t'pikir 'where's on earth am i??' gila tak gila la time tu.mana tak nya kat sini takde mall or shopping complex ok!!yang mula2 tempat saya pergi untuk beli barang ialah sebuah mini market yang bernama Pok Eng Ting.memang masa tu rasa 'what the heck!ini je ke tempat nak beli apa2 barang?'
tapi lepas ronda2 barulah terjumpa Mydin yang kecik n pasaraya Aneka..kira ok lah jugak nak beli stok makanan ke ape kan.

macam2 pengalaman yang dapat dikutip seperti mengutip kulit kerang di tepi pantai..*kau mengarut ape ni?? ahhh...persetan kan semua itu!*fine..aku dah rasa aku macam buat ayat untuk novel sastera!!ting tong betul la..haihhh!!
kawan2??daripada ramai semakin berkurangan...daripada kamceng terus jadik renggang dan buat hati gue panas je!hangin ni..*terus terngiang2 lagu 'Drama King'
macam2 perubahan yang berlaku selama 3 tahun ni...
-daripada in a relationship kpd single
-daripada b'5 kpd b'4
-daripada pemalu kpd peramah (ok, yang ini sangat tipu!!)
-daripada takde McD kpd dah ade McD ok!!gempak sehh...Dungun dah ada mcD.haha!!24 hours lagi u..mana nak cari??hehe!siot je..

banyak lagi sebenarnya nak cerita tapi kalau cerita semua, maknanya aku kena menaip selama 3 taun la kan??hahaha!!

maka dengan ini secara rasminya saya telah berjaya menghabiskan usia selama 3 tahun di Terrengganu dengan jaya nya!!yeahhh...hope dapat grad dengan cemerlang.

bye2 UiTM Dungun!!see u again during my convocation day!*haa..lagi satu kan, UiTM i sekarang ni wat convo sendiri ok.dah tak payah sibuk2 nak sesak2 dekat Shah Alam sana!alaa...rugi la i! baru nak cuci2 mata dekat Shah Alam.~lalalalala~

sebelum itu mari lihat gambar zaman hingusan pemilik blog

masa sem 1..muka x reti mekap.
*gambar ini mencetuskan kontroversi&pergaduhan antara sy dgn si dia


yang ini dah tak berapa nak hingusan...

sem 6...masih lagi tak pandai mekap ala2 model.hehe!!
*sungguh tidak sopan pergi dinner pakai skinny slack..huhuhu!!

sekian...selamat malam!!
sedap tido ujan2 camni sambil bace novel..hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne