si mata empat

nehi!!nehi!!saya bukan bertukar menjadi alien atau pun monster tetapi saya sudah mula a.k.a terpaksa memakai SPECTACLES disebabkan tahap kesilauan yang amat tinggi terutamanya bila driving pada waktu malam. aku dah macam terkedek2 drive kereta.haihh...disamping itu agak rabun jugak.yang agak peliknya mata sebelah kanan power bukan main tinggi tapi mata kiri sihat sejahtera je lagi.pelik2...

dan spec ini pun atas belas ihsan kakak saya.dia yang belanja..yeayy!!

nah ni gambar spec brand ELLE saya..*brand nak cam gempak tapi murah jek sebab tengah promotion.hikhik..kedekut kan

kotak specs sgt comel ya sebab bentuk kucing..huhu!!

Comments

  1. TAHNIAH diatas penyertaan anda ke kelab OKU.. wakaka...

    lalalalala~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne