cukuplah kali ini sahaja

almost 1 1/2 years, i met him again just now..it's not a date but just a dinner between friends. and during the dinner, both of us keep busy with our handphones and less talk. OMG...i kurang bercakap??sangat tak boleh percaya kan tapi memang itu lah yang terjadi!!dah dia pun senyap, saya nak cakap dengan siapa.kang saya membebel sorang2 nampak cam over plak.

actually, lately ni dah banyak kali dia ajak keluar tapi setiap kali dia ajak ada aje alasan saya nak mengelak..last 2 days, dia ajak saya pergi jogging petang2. saya cakap saya tak suka jogging petang2 sebab panas, padahal waktu tu saya tengah kerja sebab minggu ni saya shif petang.lol!penipu betul..hahaha!!saya tak bagitau pun yang sekarang saya wat part time, sebab nanti dia suruh belanja!ohhh no!saya memang kedekut nak belanja dia..haha!!

ehhh, tapi jangan cepat2 jump into conclusion ya.saya dengan dia cuma kawan je, takde lebih2..lagipun dia dah ade girlfriend.errr...ya2 saya tau yang saya agak jahat sebab keluar dengan boyfriend orang, tapi dia yang beria-ia ajak saya keluar tau. rezeki jangan di tolak, musuh jangan di cari..*cehhh!!kau tu memang, asal ada je orang nak belanja makan kau main redah aje kan!


saya harap lepas ni takde lah lagi rentetan2 pertemuan lagi, saya tak sampai hati nak buat perempuan lain kecewa..-_-


Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne