kebosanan..

haii..haii...saya sudah kembali semula ke arena ber'blog' ini, setelah sekian lama menyepi dari dunia yg penuh pancaroba ini.*ok,cut that crap!!tak payah nak beriya-iya sangat la wehh.

banyak benda yang nak cerita tapi jari jemari aku ni cukup malas nak menaip sama seperti tuannya.

saya tengah bercuti semester selama 4 bulan.ya!4 bulan!tapi ini belum sampai sebulan pun dah bosan nak mati.saya langsung tidak mempunyai aktiviti yang sihat selain menghabiskan masa yang sangat berharga di depan lappy.huh!konon nak kerja, tapi hape pun takde!

ingat duduk rumah seronok ke kalau lama2??memang tak lah!stress ok!communication skill pun dah makin teruk sebab bila dekat rumah asyik bercakap dengan kucing jek!lol

nak keluar merayap rasa macam takde tujuan je, lagipun keadaan kewangan yang semakin menipis lagi lah membantutkan hasrat nak pergi merayap tu!

btw, nak kecoh2 ni bahawasanya saya telah menang satu pertandingan fotografi!yeayy!!adalah dapat habuan sikit.alhamdulillah...

terimalah gambar tuan blog yg bru lepas konvo ni,...hikhik


Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne