Saya bahagia

Tengok2!!saya menang ok!!for the 1st time kot menang...excited gilerrrr

Lagi satu nak cerita tentang mamat YM kt sebelah tu..dah sangat lama tak chat alih2 malam ni muncul balik..terharu sebab dia masih ingat kat saya :')

He is a Singaporean guy yang sengal and chill2 aje...saya kawan dengan dia bukan sebab dia good looking/macho/handsome tapi sebab dia boleh layan kepala senget saya.

Lagi satu kalau nak story apa2 secret dekat dia ni memang takde hal lah, sebab masing2 tak pernah jumpa kan..so the story will remain silent after a while.hehehe!!

Thanx Fairuz for being a good listener and a good YM friend..;)

nah terima lah...(penat aku curi dari FB dia..kehkehkeh!)


single n available lagi ni..ade SUBARU pulak tu..tapi dah tua!!hehehe..

p/s:ini kalau mamat ni baca confirm bangga gile!ahhh..akuw menyampah ok dengan kaw *ini gaya bahasa mamat ni, lama tak chat jadi gini pulak bahasa budak ni..haihhh,rosak2!

Comments

  1. OMG! tak beragak hensemnya! bak la mintak sikit! hahahaha. kenalkan ngn syiqa, pleaseeeeeeee

    ReplyDelete
  2. ahahahaha!!sila jgn curang dengan abg mad ok!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne