berlari-larian

ohhhh...sudah hari Jumaat lagi.tapi jangan ingat diri ini boleh bersenang-lenang dan bersuka-ria.beberapa minggu ni hidup sangatlah tidak teratur oleh kerana assignment yang menimbun. hampir semua lecturer yang cukup baik hati memberikan kami kerja!ohhhh...sangat heaven ye apabila pukul 3 pagi masih duduk di meja study pada minggu2 biasa, bukan minggu exam!itu sesuatu yang menakjubkan...lingkaran gelap+eyebag usah di kata.lepas siap 1 assignment, datang pula yang baru. pressure+stress adalah kombinasi yang cukup cantik!namun harus cekalkan hati kerana hanya itu sahaja pilihan yang ada.teruskan perjuangan untuk mendapatkan segulung ijazah.

mujur juga roomate adalah dari course yang sama, maka kesibukan yang sama turut dirasai. takdelah tengok dia bersuka ria golek2 atas katil mahupun tidur lebih awal sebab assignment kami sama sahaja.=) 

ohhh...minggu lepas ketika pulang ke rumah, telah berjaya menghabiskan duit lagi!ya..cukup jaya barang yang di beli!lihatlah..




yaa...meet my new Nike running shoes!i'm so in love with the color...awwww!!baby blue gitu..stokin pun nak warna yang sama jugak kan??ehhhh...mestilah, barulah sedondon gitu!muehehehe...
gigih kan semata-mata nak pergi jogging beli kasut baru..hehehe!!tapi memang dah lama pun aku nak beli running shoes ni...so xde lah rasa membazir ke hape walaupun pada hakikatnya just pakai beberapa kali je dalam sebulan.;P 
lokasi pembelian?hmmmm....mana lagi, AL-IKHSAN je lah.lepas tu kan....aku dah terberkenan dekat satu sling bag Nike nih...huwaaaaa!!takkan nak beli sekali sebab kalau beli memang aku akan makan pasir untuk bulan ni.seperti memahami keadaan poket ku yang tak berapa nak masyuk ni, pekerja dekat Al-Ikhsan tu bagitau, bahawa aku boleh reserved beg tu!yeayyyy!!!so, hopefully next month akan kembali ke sana untuk mengambil beg itu...heeeee, suka2!

ohh, ok lah...aku rasa tak elok pulak mengarut panjang2 pada waktu petang2 macam ni.bye2!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne