do respect others privacy!!

gua bengang ni derr!!balik2 je ke kolej, roomate aku bagitau ade member aku pinjam seluar aku. yang jadik masalahnye sekarang ni, budak tu tak bagitau aku pun nak pakai seluar aku tu!derr..tak kan bagi SMS satu bagitau nak pinjam seluar pun tak boleh???dah lah lu pakai seluar gua tu buat pergi kerja jadik waitress!gua bukan main sayang seluar tu beb! duit elaun praktikal aku pergi laburkan beli seluar tu, 1st time gua bli seluar MNG! lu boleh senang2 main pakai macam tu je... sedang kan kakak gua nak pakai pun gua x bagi, ini lu sesuka jiwa main ambik dari dalam almari gua!yesss!DALAM ALMARI..bukan aku gantung dekat luar almari.kau dah sampai bukak almari aku...itu PRIVASI gua!!

aku memang tengah bengang sekarang ni!!rasa cam nak pergi hentam je, tapi aku kena fikir balik kemungkinan2 yang bakal berlaku.aku tak suka nak gaduh, but when you start it 1st...you have to face me!

ye..aku tau ramai akan respon, 'elehhh...setakat seluar MNG pun nak kecoh!bukan GUESS pun..' but the way i buy it, is more valuable!

Comments

  1. y my sis???
    sabo t owg 2 dpt feed back...
    dia uat kat akak...
    t owg lain uat kat dia...

    ReplyDelete
  2. sapekah penjenayah itu..aku yng lagi lame ni pon xbukak almari kaw..pasang alarm la kawan..

    dia suka bekas kaw kot!haha

    ReplyDelete
  3. iza:haihhhh...harap2 nye lah

    cik tikus:tu lah, nk psang alam ahh cmni.hahaha!aku malas mau kecoh2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne