1.11.11

tarikh cantik lagi!!!wahhhh...ada yang bernikah pada hari ni.tahniah ye untuk satu kehidupan yang baru.

tapi aku pulak, hari ni cukup sengsara sebab ade test FAR400 yang mana sangatlah susah.aku pun tak tau, ada ke item yang boleh lecturer tanda dalam kertas jawapan aku!haihhhh...dah usaha, tapi kalau tak berjaya jugak..perlu lebih rajin selepas ini bagi memastikan saya lulus subjek ni.

ohhh...lagi beberapa hari seluruh umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidiladha!!

cuti mid sem aku pun serupa tak cuti sebab dibebani dengan assignment dan juga perlu study untuk test yang berderet sebaik sahaja lepas cuti..haihhhh!sekarang ni sangat2 tidak ada masa untuk bersuak ria seperti sebelum ini...-_-" tapi perlu teruskan juga apa yang sedang dilakukan sekarang ni!berhenti di separuh jalan itu bukanlah saya!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne