Second last month of the year

Assalamualaikum...

heyy peeps..it's 1st Nov uollssss!!
aku memang macam dah jauh hati je nak update blog..ntah lah, aku pun taktau kenapa.
aku lebih suka memekak2 dekat twitter tp selalunya tak banyak mana pun aku update status...
kira sekarang ni kalau ada sesiapa stalk aku pun macam worthless..tak banyak info pun yang diorang boleh dapat..
facebook pun aku jarang update status, kalau ada pun sesekali je aku share gambar..
mungkin aku nak lari dari social network ni, tapi belum berkesempatan!
aku ada dream nak travel sorang2, kira backpacking lah..
tapi tak tau lah bila boleh terlaksana..
aku malas nak ajak2 orang sebab masing2 ada komitmen and diorang pun mungkin takkan faham motif backpacking tu..
aku taknak shopping, aku cuma nak kenal life dekat tempat orang..
dengan bawak kamera, aku nak capture seberapa banyak gambar yang boleh..
insyaAllah one fine day aku akan pergi jugak backpacking sorang2

how about my study?
aku macam ada rasa nak give up..
even dah semester 6, tinggal lagi setahun je nak abes degree tapi hati aku macam masih tak boleh terima dengan course yang aku ambil ni...ACCOUNTING!
paper akaun selalu je cukup2 makan..
dan semester ni punya subjek akaun aku macam tak boleh nak absorb, aku macam kosong bila masuk kelas tu..
walaupun lecturer yang mengajar tu okay je..
tapi nak buat macam mana, aku kena terus kan jugak!
berhenti separuh jalan itu BUKAN aku!
aku selalu cakap kat diri sendiri, 'sikit je lagi nak habis, sabar lah..'
banyak hati yang perlu aku jaga..
mak aku, adik beradik aku semua nak tengok aku sarung jubah konvo lagi sekali..
walaupun tak mungkin dapat 1st class honours, dapat 2nd class pun jadiklah..
insyaAllah..
usaha itu yang menentukan kejayaan..=)






Comments

  1. amik account?sy pernh rsa dlu mcmne prasaan x blh nk bw sgt accnt ni.dpt pun ckup2 mkn.byk kali jgk nk bhnti tp fkir mak,abah. last skali bjy jgk hbskn wlopn xde lh cemerlg sgt.yg pntg lulus n x repeat paper.he3.ape2 pun hope awk sbr n bjaya hbs kan degree awk.pasal travel tu ade msa pegilah.dlu sy pun tringin jgk nk travel sorg2.tp fmly x bg.bila dh kwin suami plak x bg.d tambah plak dh ade ank mmg payah.hu3..so smpn jelah dlm ht..he3.good luck.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne