ini bukan entry sebab JEALOUS

yea3!!kelas pagi ni cancel..makanya, kami2 semua yang sudah siap bermekap(setakat pakai bedak dengan lipbalm tu kira mekap jugak ke??) pun terpaksa la salin baju semula.next class pukul 2.30 petang ok!weeee..apa lagi ada yang sambung membuta la waktu2 sekarang ni tapi saya tak boleh tido, so tangan pun gatal untuk menaip entry..

saya nak story tentang rakan2 di sekeliling saya yang sedang hangat di lamun cinta..uuuuuu, geli i dengar perkataan cinta itu.hehehe!!
roommate i dah nak kawen ok!!i dah dapat kad jemputan lagi..haa, yang ni kira cinta suci la sebab sampai ke gerbang perkahwinan.Alhamdulillah..terbina lagi sebuah masjid.i excited ok sebab 1st time dapat kad jemputan kawen kawan sendiri yang sebaya dengan i..huhu!!dia dah cukup matang ya sebab ambil keputusan untuk kawen, berkongsi hidup dengan sorang lelaki hingga ke akhir hayat...sedangkan saya ni masih lagi dengan dunia remaja yang suka cuci2 mata tengok lelaki2 ensem, masih tak sanggup nak pikul tanggungjawab, tak cukup matang lagi dan sibuk nak mengejar cita2 dan impian semasa di zaman muda ni untuk di buat bekalan pada hari tua.*erkkk..bekalan hari tua?ayat tak boleh blah betul..

next, masih cerita tentang cinta..kawan baik saya merangkap roommate saya untuk 3 semester sebelum ni (sekarang dah jadik ex-roommate) tengah sibuk bercinta jugak..wahhh3!!gatal ye kau sekarang!!makin berseri-seri aku tengok muka kau yang tegang(macam suntik botox) sebab selalu senyum2 bila si dia asyik mesej dan call.yelah, lepas tu nak pergi minum air dekat water cooler pun kau bawak handphone ya, takut sangat aku curik2 baca mesej.hahaha!!
wahh3...tiba2 aku terasa yang kau extra jiwang bila sangat bersungguh2 belikan 'dia' hadiah birthday yang bakal menjelang tiba.hehehe!!but make sure ya, kau punya birthday next year dia bagi hadiah jugak!barulah fair square...pastu manalah tau takde jodoh, takdelah kau regret sangat..*jahat je aku!hahaha.. tapi betul apa, at least paw la banyak2 dulu baru lah clash, macam i buat..mesti tak menyesal punya bila sneakers Nike limited edition berada di dalam koleksi, jam tangan BUM & Casio turut sama masih terletak elok di dalam laci.berbaloi-baloi...hehehe!!

saya sebenar nye ada benda lagi nak cerita tapi dah lupa lah pulak..adesss!!banyak sangat minum air yang ade semut, ini lah padah nye..haihhh
nanti2 lah kalau ingatan saya dah kembali, saya buat entry lg ya..heeeeee

bye2...

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne