Datuk VC UiTM

semalam VC datang UiTM KBM...dan, kami2 yang duduk di kolej ni dipaksa untuk menyambut kedatangan beliau.setakat suruh datang wa takde hal derr, tapi kena pakai baju kolej tu yang wat wa bengang!!hampehh...buruk ok baju kolej kitorang.nanti jap lagi aku tunjuk gambar...

so, inilah Datuk VC UiTM..siapa yang tak kenal dia, sila quit dari UiTM sekarang!!hahaha...


aku amek gambar dia depan2 ok, siap berasak2 dengan budak2 lain lagi..dah rasa macam paparazi plak.wahaha!!ni aku pakai lense 55-200mm, itu pasal la baik punya dekat gambar muka dia padahal aku tak zoom pun.

dan inilah baju kolej yang 'cantik' sangat tu...

*aku saje masukkan gambar member2 aku yg pakai..hahaha!

tapi dalam segan2 pakai baju ni pun, kitorang pergi berjalan jugak pergi bandar..hahaha!!lepas tu semua orang dah tengok lain macam...siot je!!bengang woo...

hmmm...ok lah,bye2 sume..

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne