~sista2~

bajet British accent sangat bila la sebut 'sister' macam tu??chaitttt!!

saya baru berhajat nak tidur lepas study..yaa, saya berjaya stay up setelah minum secawan ipoh white coffee untuk study..tapi rasa macam tak banyak pun yang masuk.kehkehkeh!!main2 je lebih..

tujuan sebenar entry ini adalah untuk ditujukan khas kepada kakak saya yang menyambut birthday nya yang ke 25 pada hari ini...here she is:

still single lg..but maybe not available.hehehe!!


dan ini kakak saya yang lagi seorang a.k.a bekas tuan rumah ketika saya praktikal dahulu..dia pun celebrate birthday bulan Februari jugak,13/2..

gambar2 dia mmg takde yg senonoh sikit..huhuhu



ramai mengatakan yang rupa mereka berdua sama..yeke??lain jek saya tengok.

haa..tgk lg satu ni.bkn nye nk pndg kmera..cehhh

dah2, saya nak tido..ade kang esok tak bangun nak pergi test pukul 10.30...ye, saya test hari ahad!kan dah bagitau kat entry sebelum ni...

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne