JUNE!!

yess...it's already June guys!!hampir sebulan duduk di rumah, sudah menjadi semakin gemok!!huh...hilang dah 6 pax i tau,menyampah lah macam ni...*ok, sila jangan percaya bahawa saya pernah ada 6 pax!memang tak lah kan!

school holiday pun dah bermula tapi rumah saya tetap kosong sebab my sis n my niece pergi sekolah jugak, ada tuisyen segala bagai..at the end, saya dengan mak saya je lah dekat rumah. saya depan laptop, emak di dapur.huh!pemalas punya anak dara, tak tolong emak masak!hihihihi...

yeahhh!!trip ke kedah..hikhikhik!seronok nya..maybe, saya akan bertolak esok pagi bersama my sis n my cousin. actually, the trip is because of wedding of my sis friend. tapi dah alang2 ke kedah tu kan, mana lah tau boleh lajak sikit ke langkawi.LOL!dan yang paling penting....encik Sony mesti dibawa!

lagi 2 minggu result exam keluar..hiiiii....takut nye!!mintak2 lah semua usaha gigih berbayar dengan setimpalnya.insyaAllah...;)

ok lah, see you next time bile saya rjin lagi nak ber'blog'..xoxo

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne