Nora Elena

**kredit kpd Kepala Bergetar
yaa..Nora Elena, bukan Maria Elena bloggers yang hebat letup2 tu.sekarang saya satu family tengah 'gila' dengan drama tu!!hiiii....sweet ok Seth Tan itu!!kegilaannya sama seperti masa NurKasih & Adamaya tengah hit..

drama ni adaptasi dari novel 'Kasih Yang Suci'...say dah pernah baca novel tu, so tau la endingnya macam mana nanti tapi walaupun dah tau endingnya, saya tetap nak tengok!sebab novel bila di visualkan, lain dia punya feel tau.hehehe..ada sedikit mood gatal di situ!;P

kalau nak tau lebih lanjut pasal drama ni, sila tengok di TV3 setiap hari Isnin-Khamis pukul 7.00malam..kalau rasa2 dah terlepas tu, boleh lah tengok dekat Tonton..nak tengok b'ulang2 kali pun boleh!dan sekarang saya sedang berusaha gigih untuk download cerita ni sama macam saya download Adamaya yang end up nya hilang sebab format external hardisk!huh...penat lelah saya tidak terbalas nampaknya disitu.

ok lah, nak pergi mandi dulu...kalau dekat rumah tak pernahnya nak mandi awal! paling awal adalah pada pukul 12.00 tengah hari..hikhikhik!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne