Sujud Syukur kepada-Mu

alhamdulillah...result exam sudah keluar!!
untuk 1st semester sebagai pelajar Bachelor in Accountantcy(Hons.), keputusan boleh lah dikira agak ok sebab saya bukanlah stok2 DL yang pandai tu.saya kategori biasa2 sahaja ditambah lagi dengan banyak mainnya, mustahil lah boleh dapat result gempak2 kan.saya kira result exam saya itu setanding dengan usaha yang telah dilakukan, janganlah nak fikir yang saya berusaha gigih sangat!sekadar biasa2 je, maka result pun biasa2..

semua paper lulus...paper BEL yang critical thinking tu lah yang paling saya tak sangka boleh dapat B+ sebab paper tu memang susah yang amat ok!saya bajet dapat C je..

overall saya cuma dapat 2.86 je..tak sampai 3.00 pun.biarlah kalau orang nak kata result saya tak semenggah mana tapi sibuk nak tayang jugak.saya cuma hendak motivate diri sendiri supaya lebih rajin lagi, sebab kalau usaha kita lebih maka hasilnya pasti lebih jugaklah kan.;)

congrats kepada kawan baik/housemate/classmate saya Reen yang berjaya dapat 3.03!!kau hebat ok..juga kepada kawan baik saya seorang lagi yang berada di UiTM Machang, Angah sebab dapat DL!!gilerr ahh ko..3.84 tu!!at least kau ada jugak sijil DL nak tunjuk time interview nanti kan..huuuuu!!jeles dengan kau..:(

kepada Yanty & Zaty, mungkin kali ini rezeki kamu sedikit berkurangan...cuba lagi next sem ok!!kita usaha sama2!!

tidak lupa juga buat EMAK tersayang yang sentiasa mendokan kejayaan saya..yang tidak jemu menjawab panggilan saya setiap kali malam sebelum exam dan pagi sebelum masuk ke dewan exam.restu EMAK itu penting tau!!ingat tu!

see you on the next entry guys...bye2!

Comments

  1. Haha..ko wish da mcm buat column penghargaan or sekapur sirih. Lalalala:-)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne