Night Strolling

Bunyi macam romantik je kan..ha'ah romantik sangat sampai aku kena selesema.ughh..kejam punye skandal!
Mana tak nya,dekat 2 jam lepak tepi Sungai Muar yang angin malam nye giler punye sejuk!brrr..mengigil aku di buat nye. masa tengah lepak2 tu aku ok lg,si skandal yang dah sibuk2 nak selesema.elok je aku sampai rumah,sroot..sroot..aku yang selesema!hampeh..skandal pindah kan virus dia kt aku.sabo je la...

Ohh..skandal ni dulu schoolmate aku dan jgk ex-bf member baik aku. Time sekolah dulu takde lah baik sangat, tak tau la macam mana sekarang boleh baik pulak.maybe sebab masing2 single, so lepak je lah kan nak keluar sama2.what??both of us couple?huh!memang tak lah kan..he is not my type ok!dah lah jambu2+extra gedik,sorry ye you are not in my list.;P lagipun dia ni jenis choosy+cerewet nak pilih girlfriend.semua nak stok2 model..haha!
tapi skandal ni hebat woo bab design2 ni..superb!!yelah, dia ada diploma architecture..sekarang ni pun dah start kerja, maybe tak jadi nak sambung degree disebabkan faktor2 tertentu.

Nak tgk gmbr?ishh..xleh lah.kang kantoi plak aku mengumpat dia kat sini..haha!
ok lah, aku bagi pic dari belakang ni je lah...feeling2 exclusive gitu!hahaha...

pic curik dr FB beliau..kihkihkih!


haa, this is one of his design

design exclusive ni utk "somebody"




p/s:ohh..triffle aku menjadik wehhh!!ramai yg cakap sedap!heeee...;D

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne