Semangat Waja!

aku tengah berkobar-kobar nak kembali ke arena baking-membaking..hah??tak paham??baking cake la sayangggg...

hari tu dah buat moist chocolate cake tapi sedihhhhhhhhhhhhh...sebab tak menjadi!huh..apasal entah kek aku tu tak naik.cisss!penat aku berusaha dengan gigih mengadun dengan penuh kasih sayang tau..mungkin skill dah berkarat, maka harus kembali rajin baking kek ye adik2.

next is, TRIFFLE!!semangat aku mengepaw mak aku beli bahan2 nya yang agak mahal tu..hihihi!mintak2 lah hasilnya menjadi seperti yang di inginkan.kalau jadi barulah aku boleh nak riak dekat blog ni..hishhhh!!teruk betul nak riak2!ok2, bukan riak tapi nanti boleh lah aku share hasilnya dengan anda semua.tapi setakat share gambar je lah kan..;D

BLUEBERRY CHEESE TART!! ini satu lagi resepi yang yummehhh!!kalau buat memang cepat je licin..rumit jugak lah nak buat, especially part nak buat pastry tu.huh!jenuh tangan mak ni nak penyek2 kan doh tau dalam bekas2 comel lote tu.



ok lah, aku nak tidur dah bagi mendapatkan tenaga yang mencukupi untuk baking esok.hahaha!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne