Gegaran Harimau Malaya

ye..aku tau entry aku ni seakan tidak bermakna sebab team Harimau Malaya telah kecundang tapi kita tetap rakyat Malaysia kan?maka kita harus terus menyokong team Harimau Malaya, sebab adat pertandinganlah kan ada yang kalah dan menang. Sedangkan kelab gergasi inggeris tu, ada je yang kalah...lepak je pun kan?so, chill lah semua. ya, saya tau pasti ada terselit kekecewaan tapi cuba terima dengan terbuka dan cuba perbaiki segala kesilapan yang telah dilakukan. saya bercakap dari pelbagai pihak..

1.Penonton/Penyokong
cukup bangga dengan kehadiran 90000 orang rakyat Malaysia yang sanggup bersesak2 dan keluar seawal yang mungkin untuk mendapatkan seat terbaik.dan yang paling penting semua sangat bersemangat masa nyanyi lagu Negaraku!respek gilerr ahh...




2.Coach
Mungkin ada sedikit kesilapan percaturan yang di buat oleh K.Rajagopal pada kali ini iaitu dengan menurunkan pemain2 muda yang kurang berpengalaman untuk berdepan dengan musuh tradisi yang agak ampuh benteng permainannya.jika beliau memilih untuk menurunkan Badrol Bakhtiar mungkin segalanya boleh berubah.


3.Pemain Harimau Malaya
Mereka bermain dengan bersungguh2 berbanding masa dekat Singapore dulu..tapi rezeki tidak berpihak kepada mereka..




4.Penjaga Gol
keeper memang terbaekkk lah kan...banyak lah cubaan2 yg berjaya di selamat kan!kelasss kau Apek!yelah, bahagia dengan orang baru kan??hikhikhik..opssss



5.SingaPURA-PURA
Ahhh...aku tak nak post gambar sebab sakit hati dengan cara diorang main!cisss...suke2 je nak injured..happy benor ye korang guling2 atas rumput ORIGINAL,al maklumlah tak pernah jumpa rumput betul..huhhh!!stress aku!

overall puas hati lah, nak2 aku duduk area budak2 Ultras Malaya yang sangat bersemangat!memang gempakk lah kan..
next, nak tengok untuk kelayakan Olimpik pulak..aku pun tak tau aku macam dah fanatik gle dengan Harimau Malaya.kihkihkih!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne