Hello December!!

Bulan terakhir untuk 2015, dah complete ke wishlist/bucket list masing-masing?

Aku?

Jarang nak ada wishlist bagai ni, just go with the flow gittewww!

Rasanya travel journey aku untuk 2015 dah habis..*tapi mana tau last minit tetiba ada trip kan! hehehe..

Iye, aku tau banyak hutang entry travel..aku try lah complete kan sebelum menjelang tahun baru okay? ;)

Ramai betul yang nak kawen bulan ni, aku pun busy lahhhh..mana tak nya kena jadik pengapit bagai! Haishhh lepastu mula lah keluar soalan wajib...
"Yang pengapit tu bila pulak?"
"Bila nak kawen?"
"Lepas ni turn pengapit lah pulak kan?"

Penat akak nak menjawab dik non! Bagilah soalan yang mencabar sikit..Contohnya, "Trans Siberia trip tu agak-agak possible tak kalau nak buat solo trip? Bulan berapa yang sesuai nak pergi?" Hahaha!




XOXO!


p/s: Travel plan 2016? Mestilah dah ada! Hihihihi

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne