14 February

Iyaa..hari yang paling ditunggu!bukan sebab Valentine's Day yang telah dikecohkan sebagai haram untuk di sambut, tetapi sebab hari ini result untuk degree student UiTM seluruh Malaysia keluar!
Aku seminggu lebih awal dah deactivate push email kat handphone sebab tak sanggup rasanya nak dapat email dalam waktu yang tak bersedia..gittewww!
yang buat lagi extra cuak, tentu lah kepada student final semester seperti aku! Sama ada boleh isytiharkan diri sendiri officially graduate atau ada paper yang sangkut.
Dan....

Alhamdulillah!!
Aku pass untuk semua paper walaupun GPA memang nyawa-nyawa ikan aje lah..
takpe lah, mungkin usaha aku tak banyak mana pun untuk dapat result yang power!
apa-apa pun aku bersyukur!
Dah boleh pergi interview dengan senang hati..hihihihi

yang paling tak sabar ialah nak sarung lagi sekali jubah konvo!!
kali ini ada satu line kat lengan jubah..insyaAllah!=)

Konvo diploma 2010

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne