2016 - A New Journey

Haiiii...

Harapnya masih belum terlambat lah aku nak wish "HAPPY NEW YEAR 2016!!" *bayangkan ada bunga api depan PC*

Dah seminggu melangkah ke tahun baru, ada apa-apa yang berubah? Ada apa-apa kemajuan? Selain daripada kemajuan berat badan yang bertambah! Hahaha...

Jangan tanya travel plan aku untuk 2016 sebab feel nak travel tu tak sampai lagi, walaupun pada hakikatnya aku ada one way flight tiket ke 2 destinasi yang berbeza. Nak fly back to Malaysia pun aku tak confirm lagi nak ikut route mana. Apatah lagi berapa lama nak pergi, pun tak decide. Fuhhh..gaya cakap macam aku ada bisnes sendiri je kan! Suka-suka nak balik bila. Hahaha!

Untuk menaikkan mood travel 2016 korang *termasuklah aku sekali* moleklah kiranya aku buat kompilasi travel journey aku sepanjang tahun 2015! Gituuuu..kompilasi bagai, bajet2 retis pulak! Hahahaha...

Krabi, Thailand - Januari 2015

Krabi, Thailand - Januari 2015

Perak - Feb 2015

Langkawi - Mac 2015

Perth, Australia - April 2015

Perth, Australia - April 2015

Terengganu - Jun 2015

Jogjakarta, Indonesia - Jun 2015

Jogjakarta, Indonesia - Jun 2015

Surabaya, Indonesia - Jun 2015

Kerala, India - Oktober 2015

Munnar, India - Oktober 2015

Muscat, Oman - Oktober 2015

Dubai, UAE - Oktober 2015

Boracay, Philippines - October 2015

 Manila, Philippines - October 2015


I traveled with different people and all of them are awesome to the max!! While during the solo travel journey, I met new friends and they are also awesome! Terima kasih untuk korang semua yang awesome yang telah menjadikan tahun 2015 aku extra awesome!!*feeling2 menang award*



p/s: Bila tengok gambar, barulah aku sedar betapa banyaknya entry travel yang tertangguh! Huuuu...sejenis pemalasnya aku nihhh

p/s/s: Aku rasa total travel expenses 2015 boleh buat duit muka beli Golf R..Ok tipu! Aku kan budget backpacker................yang kadang2 tershopping jugak! Hahahaha.. Kalau nak cerita pasal travel ni membazir duit, itu terpulang kepada pendapat masing-masing. Pengalaman memang mahal kan? We have to pay for the experience.=)



Till meet again! Happy travelling guys!
XOXO

Comments

  1. Byk tmpt tu dah sampai utk tahun 2015..one way tiket gi mana tu?:p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne