Backpacking to Kerala, India (Part 4)

Ahaaaa..memandangkan entry kali ni ciput je, maka eloklah kiranya korang baca entry sebelum ni kot-kot ada yang terlepas pandang ke kan?
Klik je link kat bawah ni :
Part 3


Alleppey - Day 4 (03/10/2015)

Aku melepak je seharian sebab hujan..konon nya nak pergi Alleppey Beach tapi nan hado. Dok sambung berguling atas katil.
Pastu dah tengah hari sikit camtu aku pergi lah mini market dekat dengan homestay yang babuji dok bagitau dari semalam, aku siap beli telur kot! Sebab nak masak megi... Akhirnya aku merajinkan diri jugak untuk masuk dapur. Kehkehkeh!

Lepas dah kenyang makan megi, aku sambung melepak je dalam bilik sampai lah ke malam. *gaya macam percutian mewah sangat kannn..=P*

Aku dah ala-ala layan mata nak tidur sekali uncle tu sakan ketuk pintu, bagi dinner yang sama macam semalam. Dia kata makan dulu baru tidur sebab esok nak jalan jauh. Punyalah concern... Lepas tu Gobi (penjaga rumah) pulak ketuk pintu bilik sebab nak bagi jambu yang dia petik dekat belakang rumah.

Nama makanan ni Dosa..
maka kalau ada orang tanya, "Dekat India makan apa?"
jawablah dengan tenang, "Makan Dosa."


Aktiviti biasa aku kalau dah last night dan esok nak bergerak ke next pit stop ialah mengemas backpack! Sebab aku memang jenis kembur je segala harta dalam beg tu sebab senang nak mencapai kononnya... Hahaha! Ok dah boleh tidur dengan lena lepas siap packing baju dan backpack pun dah elok tersadai dekat hujung katil.

Good night, Alleppey!!


*Kesian korang yang gigih baca entry ni, tak dapat info apa-apa! Hahaha sorry guyssss..



EXPENSES:

Groceries    INR125

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne