kecewa..

huh!!i sangat kecewa dan marah ye dengan TGV dekat Tebrau City..kenapa lah tak bagi i peluang nak tengok Alice in Wonderland, kenapa mesti full??tau tak betapa berkobar-kobarnya saya nak tengok cerita itu..hampa i tau!terpaksa la i tengok V3: Samseng Jalanan..tak berbaloi RM12 i untuk tengok cerita tu.*kedekut betul..RM12 pun nak berkira!!sokonglah cerita Melayu la wehh..
hehe..mana ada i berkira.ye2, i memang sokong cerita Melayu tau..kalau tak sokong takde nya i nak tengok cerita Niyang Rapik.ala, tapi cerita V3:Samseng Jalanan ni just a typical mat rempit story.dah bosan...sigh.

oh, mari bersama-sama bangga dengan saya sebab beli model exam paper untuk MUET lepas tengok muvee..hehe!!yeahh..band 6 for MUET!!sangat bersemangat..huhu
manusia sangat ramai di Harris bookstore dan sangat lah panjang yang beratur untuk membayar di kaunter.time saya nak bayar tiba2...(buat muka suspen cepat!) ada seorang akak ni mintak tolong bayarkan buku dia.huhu!saya pun dengan baik hati dan ikhlas pun bayarkanlah..lepas tu saya pulanglah balance duit dia dan dia bagi saya upah 5ringgit..wahh!!macam ni i nak lah hari2 tolong bayarkan buku orang dekat kaunter.;P

i beli sling bag MNG!!!jangan jeles..ehh, shhh..jangan bagitau dekat kakak i, nanti dia cerita dekat mak i lepas tu mesti mak i tak nak bagi monthly allowance lagi.actually, i nak cari sling bag Nike tapi takde yang menarik.sebelum tu puas dah i terjah dua-dua Nike store yang ada dekat Tebrau City, tak cukup dengan Nike store i terjah jugak Al-Ikhsan semata-mata sebab nak cari stokin Nike..huuuu..kenapa takde stokin yang i nak??kenapa??kenapa??malas la i nak kawan dengan u lagi Nike!!i dah kecewa dengan u tau..



*euwww..rasa geli dan gedik nya bila banyak 'i' dalam entry ni.huhu!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne