MUET vs BOWLING

yesss!!abis dah MUET..lepas speaking test yang merepek meraban tu, maka selesai sudah exam MUET saya.kepada kawan2 yang masih belum speaking test lagi, jangan jeles ya!!hahaha..aku dah boleh bersenang-lenang sekarang ni..weeee!!*cehh..bajet cakap cam ko study bersungguh-sungguh je untuk MUET tu kan.
being a Candidate D on the speaking test gave me an extra advantage+time to prepare my words..hehe!!orang sibuk bercakap tapi aku sibuk tulis point2 lagi..that's why the 2 minutes they gave not enough for me.see..gile banyak aku membebel+mengarut.nasib baik examiner tu tak cakap apa2 even aku tau mesti dalam hati dia dah kata 'budak ni tak reti nak berenti bercakap ke?!!' hahaha..
then, when it comes to group discussion...lagi lah aku suka nak membebel, orang lain tengah bercakap pun aku menyampuk.pity to both of boys in my group yang macam speechless bila aku interrupt time diorang tengah sangkut2 nak fikir ayat..gila kejam aku ni!!tapi group discussion time MUET ni tak best cam masa BEL kat UiTM coz kalau time BEL, group members aku mesti sume akan fight abis-abisan untuk point masing.so, memang meriah lah jadiknya..haha!!

malamnye pulak berdentum main boling untuk Inter House Bowling Tournament IRDA..gilerr lah!!bukan aku yang gile ok, tapi Shairee..eh,bukan gile macam orang yang kat Hospital Permai tu..Shairee terer gile ok main boling!!!wahhhhh...kagum3!!dia top scorer dengan 574 jatuhan pin untuk 3 game.eh, gaya cakap dah macam Hasbullah Awang pengulas sukan TV1 pulak tapi tak kisah lah..yang penting nak bagitau yang Shairee memang hebat main boling, so bagi sesiapa yang nak beat Shairee main boling sila fikirkan berulang kali sebelum anda meleleh air liur tengok markah Shairee.kalau Shairee jadik champion boling, saya jadik champion bagi kategori longkang sudahhh..haha!!ini semua sebab kena psiko dengan Pak Engku Kamel, kalau tak mesti I menang tau.*cehhh..tipu3!alasan betul..
apa-apa pun team Purple 2(Shairee,Firdaus,Ungku Harun&saya) dapat no 3 ok..kira Shairee la yang cover markah team kami..huhu!!eh2, tengok..saya memang tak boleh dipisahkan dengan abang long-abang long Finance saya ni.apa2 pun mesti nak satu team..*perasann!!
overall rumah Purple dapat no 3 untuk bowling and still 2nd place selepas campur dengan mata masa Family Day hari tu.


alaaaa...gambar2 semua takde lagi la.diorang tak upload lagi, makanya tak dapat lah saya nak tunjuk gambar.tapi nanti2 saya letak ok??


**tipu tarikh coz konon2 nak tunjuk yang rajin update blog..haha!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne