happy MOTHER's day!!!

buat EMAK tersayang, Selamat Hari Ibu!!*gaya macam nak mintak duit lebih je bulan ni..

Tok Yah yang sangat digemari oleh cucu2 nya..tengok si Botak bukan main happy lagi bila ada bersama dengan Tok Yah nya..
TRIVIA:sila teka umur mak saya kalau anda terer..hehe!!

enough2..back to serious mood.*gaya PK HEM zaman sekolah dulu
Yesterday, early in the morning I called my mum to wish Happy Mother's Day..actually not too early la coz she already at Pasar Tani.pastu kantoi la bangun lambat hari Ahad dengan emak..haha!!teruk punya budak..oh, still thinking nak bagi apa kat emak saya ni.kalau nak bagi tudung atau baju, mak saya ni memang demand.tak nak yang murah ok, tapi mak saya dah banyak baju dan tudung so tak best la nak bagi barang yang mak dah ada banyak.kalau bagi barang SimplySiti mesti mak akan melonjak-lonjak keriangan sebab emak saya fan Siti Nurhaliza..*ok, melampau..mak saya takkan melonjak2 macam tu punya, paling2 pun dia senyum je.anak bongsu dia je yang tak berapa nak behave sangat.opsss...

saya tak pandai nak guna cheesy lovely words dekat emak saya, tapi emak tak pernah ambil hati pun..yaa, kasih ibu membawa ke syurga kan.hugs n kisses for u mum!!XOXO

so, here a poem for u mum to replace my cheesy lovely words..*gaya cam mak aku baca blog ni je

A Mother's Love

A mother's love
Is always true
It's all you need
To get you through

A mother's love
Can seem like hate
She's only tough
To keep you safe

A mother's love
Is always there
In simple ways
She'll show she cares

A mother's love
Can never compare
With anyone else's
Anywhere

A mother's love
Is here to stay
I love you, mom
Happy Mother's Day!


see..betapa hebatnya emak saya, sebab dari tadi saya nak upload pic lain tak boleh tapi bila turn nak upload pic emak je, terus boleh..

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne