~strawberry chocolate moist cake~

wohhhh!!teruja tak tengok tajuk entry ni??teruja lah..teruja lah..cepat teruja sekarang!!

Presenting....
kek coklat yang segar dari ladang..ehh, silap2..yang segar dari dapur!!
tadaaa..
*thanx kepada tukang pegang yg sekadar nak tumpang populariti kek yg saya buat

terliur tak???

ini lah model2 untuk kek saya..

tengok..pandai kan model2 saya posing untuk menunjukkan betapa mereka terliur dengan kek saya..hahaha!!cut time!!


sebahagiannya sudah di baham oleh model2 cilik saya sebagai upah mereka..huhu!!


sebenarnya ini sahaja lah kepakaran saya ketika di dapur..kalau bakal mak mertua tanya apa yang saya pandai masak, maka dengan bangga saya akan menjawab,"CHOCOLATE MOIST CAKE makcik!!"
pastu makcik tu mesti akan cakap, "dah tu takkan anak lelaki aku hari2 nak makan kek?"
saya akan menjawab, "kira ok lah tu makcik dari saya bagi dia makan batu rebus."
dan confirm2 saya terus akan di black list menjadi calon menantu nye..hahaha!!
ok2, enough mengarut..

k see yaa...

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne