siapa yang pakai maskara+eyeliner tak digalakkan

trust me...it's hard,not easy,not simple to say 'GOOD BYE'..but every meeting must be end up with sayonara, right?almost 6 months working with them seems a short period for me, and now it's my last day to be here at Finance Dept. of IRDA..my last time to post entry at office..*dah2, kesat hingus yg meleleh tu sekarang!!

sekejap je rasa praktikal ni, rasa macam minggu lepas 1st day melangkah masuk ke Finance dept,rasa macam kelmarin ikut pergi Family Day IRDA dan rasa macam baru semalam enjoy main bowling dengan mereka2 ni..betullah orang kata kalau kita suka buat sesuatu tu mesti akan rasa cepat je masa berlalu.*cepat2..cari stok tisu, saya nak buat entry touching hari ni

5 days a week, 8 hours per day mengadap muka mereka2 di Finance ni tak pernah pun buat saya rasa marah/sakit hati/tension/bengang dengan mereka2 ni..sebab saya tak pernah kena marah dengan mereka.huhu!!lagipun saya dah anggap mereka2 ni macam kakak & abang saya.*perasan!!padahal diorang tak anggap pun kau tu macam adik diorang..
ala, biarlah I nak perasan sorang2...
i enjoyed to be with u guys...thanx for treating me well.

SPECIALLY THANKS GOES TO:
1. Mr Greg(the coolest ever boss with his staffs) - thanx for accepting me as a practical trainee in Finance dept.

2. Kak Zafina(my supervisors for practical training) - thanx for the valuable guidance during my practical training.

3. Kak Zue(kaki karaoke yang power+mantap) - thanx for the pearl bracelet from Sabah..hehe!!luv it..

4. Firdaus(penceria ofis dan jugak 'pengawas' Finance) - thanx coz your jokes bright my day..*ok, ayat tu rasa macam geli!!

5. Shairee(bowlers terhebat di abad ini) - thanx for Stimulus Package yang sangat 'seronok' itu..haha!!

6. Idzuan(SPV yang sentiasa busy) - untuk Idzuan lain sikit sebab kena cakap sorry sebab tak pernah sebut nama u dalam entry2 sebelum ni sebab u kan busy memanjang.so, takde apa nak cerita.tapi ni nama u dah ada dalam blog i kira ok lah kan??hehe..

last but not least, a BIG thanks to everyone yang pernah belanja saya makan sepanjang 6 bulan saya dekat IRDA..*dasar budak kuat makan memang ingat tentang makan jek!

experience yang saya dapat dekat sini memang tak boleh dibeli dari mana2 kedai runcit,mini market,supermarket mahupun hypermarket sekali pun.being at IRDA is one of the best thing in my life.many things that i learned here..and looking on how they're working, they manage to control the pressures that given by others and not simply 'hangin'.cakap2 belakang tanda tak puas hati tu biasa lah kan..huhu!!but they are very professional, they not let the emotion control them..i don't think that i can do like them, so that's why i don't want to work..huhu!!boleh tak saya belajar2, lepastu duduk rumah je??hehe..

and to PURPLE Team..beat Blue team!!haha...lucky all of u having a 'good' bowlers like me.if next time need an import player for any games, do call me..hehe!!

*mata dah berair..tapi sebab taip entry dekat ofis kena cover tears dari meleleh..huhu!!

tak lupa juga kepada team mates futsal..u are great girls!!akak2 yang sangat sempoi+sporting habis..nanti rindu nak main futsal dengan akak2 semua lagi.waaaaa...

sebelum terlupa...nak mintak sorry sangat2 dekat Firdaus, Shairee n Idzuan coz all this while just call your name without proper calling like i used to be when speaks with the elder one.it doesn't mean that i don't respect you but i'm trying to avoid workplace romance.woohhh..ayat tak boleh tahan.betul lah, saya tak nak jadik macam kawan saya yang telah melibatkan diri dengan office romance..oii Mada, kau dah kutuk orang nampak?ok2..berharap dia tak baca blog aku.haha!!

ohhh..kakak ke-2 yang telah banyak berjasa juga menanggung makan malam,bil air dan juga bil elektrik extra semenjak 6 bulan saya bermastautin bersama-sama.terima kasih tidak terhingga..tetiba aku cam rasa aku sayang ko lebih..huhu!!lepas ni aku jumpa Kimi mesti dia dah boleh berlari pulak.sebelum ni setiap step dia membesar aku nampak..dari nak mula merangkak sampai dah laju merangkak, lepastu mula memanjat nak berdiri sampai lah sekarang ni dah boleh jalan2 jatuh..daripada takde gigi sampai lah dah 5 batang gigi yang tumbuh,

rasanya terlalu panjang pulak entry kali ni...so, saya stop kat sini dululah.
see u next time guys..gonna miss all of u.



this girl said, thank you so much guys...

bye2....

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne