~lalalala~

tajuk entry yang sesuka jiwa sebab tak tau nak letak tajuk ape..huhu

sangat geli!!!aku sudah mula m'jinak2 kn diri memakai eyeliner..muahaha!!giler punye geli r muka aku.tiada pengaruh dari rakan sebaya atau otai2 tetapi pengaruh dari diri sendri yang m'gatal nak mencuba,men'try' dan menge'test'..mata aku m'jadi lebih besar ala2 mata Merlin time dia baca spell..*ok2..tipu je.
haa, talk about Merlin..i've finished watching the whole episode of Merlin for season 2..weeee!!very interesting with my Prince Arthur..haha!!imiginasi terlebih memang macam ni..haishhh

apa lagi yang mau di story ya??hmm...tempat kerja ok2 saja.sudah semakin mesra dengan akak2 n abang2 di sini..erkk,ye2 saya tau yang saya ni memang mesra alam bak kata Manisah.huhu!!makin expert jugak menggunakan accounting system yang baru..*perasan lebih..

last week, time nak balik kerja ada accident.jam gile tak hengat!!masalahnya accident nya tu dekat road sebelah kira tak kacau pun road yang aku guna.tapi, ini lah sikap orang Malaysia..sangat 'prihatin'!!semua sibuk nak tengok and slow down their cars.helloo!!tau tak yang kaki aku ni macam dah nak kejang bila asik main dengan klac je..ptut nye sampai rumah in 1hour tapi disebabkan sikap mereka2 itu aku sampai rumah dalam masa 2 1/2 hour..pehhh, dah macam balik Muar.sengal sungguh..and this morning also faced the same thing, accident!!dekat road lain jugak tapi road yang aku guna jam jugak!!memang bangang..orang tengah rushing nak pergi kerja boleh plak nak bersiar-siar drive slow nak tengok orang accident..wtf!

sudah2 lah rasa nye untuk n3 omelan kosong ini..

Comments

  1. wah3...muner...
    dah pandai ek skrg..
    xpe..arini eyeliner..
    esok luse blusher plak..
    meriah you all..haha..muner..wa rindoo kaw...

    ReplyDelete
  2. hahaha!!blusher??tak mungkin rase nye..mari2 dtg lah jhor jika rndu same saye..hehe!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne