An interesting weekend..

This entry is a compilation for the past three days of my activities during weekend..I'll do it like a journal ok.*wahhh..kenapa kah tiba2 saya ber'speaking' English ni??
Ahh..u shut up!!this is my blog ok..so, it's up to me.*cehh..ayat giler kerek kan.
Yelah2,saya akan merojakkan languange saya untuk entry ini..ada english+malay.


Friday,26/2
ahhh!!heaven...watched 2 movies at Melaka.Percy Jackson&The Lightning Thief and also Niyang Rapik the sweet2 horror movie..ohh, Percy the demigod u are sooo cute n adorable eventhough you have dyslexia..*saya mau tengok lagi sekali rasanya!!huhu..
tapi sila ambil perhatian jangan terpengaruh dengan movie ini kerana wujud nya dewa2 segala..sekadar hiburan kosong ok la.
now is about the 2nd movie,Niyang Rapik..we laughed more than we scream.see..like i've told you earlier, this movie is a sweet2 horror so don't be afraid to watch it.i'm sure you won't get heart attack coz you can expect when the ghost will appear..*padahal kau dah main tutup2 muka jugak!!cehh..


Saturday, 27/2
My sister birthday!!Nurul, u were getting older..so, please find someone to marry you.haha!! I just stay at home that day and baked a chocolate cake for her..my moist choc cake that admired by all people who had tasted it before.haha!!*gile prasan la statement tu..
around 6pm went out to Tanjung Emas..lepak2 tepi sungai Muar, makan2 rojak petis+rojak buah, jalan2 tengok orang dating, tengok2 orang main kites...sekarang tengok orang dating je sebab diri sendiri dah tak dating..haha!!


Sunday,28/2
stay at home..dah nama pun cuti kan, so duduk je lah dekat rumah..tengok mak masak.hehe!teruk kan tengok je mak masak, bukannya tolong masak..tapi kan, tapi kan..I tolong makan dengan banyak tau.kira tolong jugak kan?kan?hehe...pergi beli kerepek untuk Firdaus my officemate.*saya tau mesti ada orang yang sudah bangga kerana akhirnya nama dia ada di blog saya..haha!!
then, went back to JB after Zohor..nasib baik tak jam.saya memandu ya all the way.Reen kau memang pemalas!!nasib baik aku tak tinggal kau tepi hi way..hahaha!!


ohh...really heaven dapat makan masakan mak saya.haa, sebab tu lah saya tak masak. kalau saya masak, baik saya tak payah balik kampung.*cehh..alasan betul!!


ehh..ehh..sudah masuk bulan Mac. maknanya sudah masuk bulan ke-4 saya praktikal di IRDA.report paktikal saya tak start buat lagi ni..yelah, saya kan sibuk jadi tak sempat nak menaip report itu.*sudah la kau!!menaip di blog kau ada masa pulak kan..hehe!!





p/s:saya rasa english saya makin teruk..macam mana nak dapat band 6 MUET nanti???*tak boleh blah nak band 6..bajet english kau power sangat ke!!

Comments

  1. glr ko nk band 6..
    ak surf internet td xnk cm gegel lak tgk muet nyer.. nk dpt band 6 lam mimpi pn jauh lg kot..
    uwaaaa..cmne ni..preparation muet totally ZERO!!! nk jwb pe nt ni..huhu..
    oi..oi..ko yg rjin nk drive all d way eh..
    ala, ak tau ko ske..ko kn driver ak..lalala~

    ReplyDelete
  2. tu r aku suh strt stdy ko xnak!!
    aku tau ko 2 pemalas..tu yang aku kena drive gk

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne