~keGEMOKan-keHANCURan-keMUSNAHan-keROMANTIKan-keJELESan~

nightmare!!!sila jangan perasan yg kau tu tengah nightmare sebab it is the real thing..kau yang bernama HAMADAH MUNIRAH HASSAN sudah GEMOK..haha!!padan muka kau..ye2, saya tau saya memang sudah gemok.haishh!!padahal kat sini makan sama je cam masa dekat Terengganu.aku lagi kurang makan ada r..tapi...kenapa??adakah aku sudah mencapai tahap obesiti??erkkk..no komen coz saya tidak berani nak menimbang berat badanku ini..weekend ni balik kampung mesti my bro n my sis start calling me 'Mad Gemok'..cehhh,sangat keji mereka itu..
adakah saya perlu exercise??hah!!jangan haraplah..saya tiada masa disini untuk berbuat demikian kerana sibuk membina kerjaya yang semakin hari semakin mantap..*penipu!!masa ko melingkar atas katil ada plak..hehehe
ye..saya telah menghancurkan dan memusnahkan sistem baru di company ini..tidakk3!!bukan salah saya..salah sistem ni.i'm innocent..*padahal tangan tu yang gatal nak click sume button yang ade dekat screen tu.cettt!!teruk punye budak..
disebabkan hal itu, 2 cheques telah rosak dan sistem terus meng'interupt'kan dirinye..*sila bayar ye untuk cek yang sudah kamu rosakkan itu..'baik' kan perangai saya hari ini..hehehe!!nasib baik ada hero yang menyelamatkan keadaan..'Abg Subra' telah menyelesaikan segala-galanya..*itu adalah panggilan yang dipanggil oleh akak di department aku.aku tidak rela memanggilnya begitu ye..sila take note!
Finance department menjadi semakin kelam kabut kerana masing2 tertekan menggunakan sistem baru yang sangat lah user 'friendly'..haishh!!takpe2 nanti lama-lama ok lah tu..
wahhh!!tidak ku sangka abang ipar ku yang satu ini romantik juga orangnye..*kagum2!!
cerita nya begini, last night my 2nd sis ni nak sangat makan Domino's Pizza.maka, kami pun keluarlah dengan penuh semangat untuk melantak Domino itu..tapi..penuh kehampaan apabila tiba di Giant yang mana menurut kakak ku itu ada menempatkan Domino's Pizza telah tiada lagi.*bukan Giant yang takde tapi Domino 2..sila baca dan fahamkan ayat saya yang macam tak pernah belajar BM.
disebabkan kelaparan, terpaksalah mengambil keputusan untuk makan McD sahaja.ingatkan habis di situ sahaja hal Domino itu, tetapi tengah hari tadi my sis telah menerima surprise bila ada sekotak Domino's Pizza yang dihantar kepadanya..dari siapa lagi kalau bukan dari suami tercinta dia.wahh3!!suami dia a.k.a abg ipar aku itu telah berkomplot dengan teman baik kakak ku di ofis untuk menyuruh teman kakak ku itu mengorder Domino dan dia jugak turut menyelitkan wang didalam beg kakak ku..kira suami kakak ku itu sangat bersungguh2 untuk meng'happy'kan dia supaya tidak kempunan di kemudian hari seperti cerita batu belah batu bertangkup yang kempuan telur tembakul.*ok, stop!!kau jangan nak mengarut ntah apa2 walaupun ini memang blog kau pun.
aku sangat jeles oke!!mau husband macam itu jugak..*sila sedar diri yang kau tu tak kawin pun lagi.bahkan boyfriend juga takde..huh!

Comments

  1. mun..sejak bila ko pnye entry berbahasa dan berlenggok begini..
    bagaikan entry ku plak kdang2 ku bace..huhu...
    tpi, sgt tahniah kepada abg iparmu..
    aku juga mahu suami yang begitu..
    ade sape2 yang sudi..??

    ReplyDelete
  2. erkk..sperti n3 mu ke??wahh3..ni mkne nye sudh kerinduan sgt sama kau..hahha!!bila t'extra mengarut mmg jdk mcm tu lah n3 aku..kne wt iklan r klau mu nk suami gtu..'anda ingin menjadi suami saya?' instead of 'anda ingin berkenalan?' cm yg ko slalu dpt dr celcom 2..~teetttt

    ReplyDelete
  3. windu jgk kt angah!!!
    poyo la mada gmuk..
    keding jek ak tgk..wek!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne