NOKIA X6


saya ingin kan benda di atas ini!!!dah tak pandang lagi akan kehebatan Blackberry,strawberry, buah beri mahupun penyakit beri-beri..*padahal kau tu masih tak mampu nak beli BB 2..cettt!!

saya cuma mahukan Nokia X6 sahaja!!ada sesiapa yang sangat baik hati, murah hati, rendah hati atau hati-hati tak yang nak beli kan untuk saya??*wink3!! tapi saya tak mungkin lah dapat berikan hati saya kepada kamu yang belikan saya benda diatas ini..hehehe!!*sudah2..stop dreaming!shame on you..pergi simpan duit lah kalau nak beli handphone tu.ape daa..

atau pun saya boleh mintak dekat 'abang-abang' di IRDA ini..hehe!!bagus tak idea ku ini??hahaha!!no lah, i'm just joking but if u'olls memang nak bagi apa salahnya..orang memberi kita menerima kan?kan?kan??*kau memang muka tak malu Mada!!
tak pun bos bagi saya angpaw X6 ok jugak..hehe!!


dah2..keluar kau sekarang dari blog ini sebelum kau mengarut lebih banyak!!;P

Comments

  1. aisey..hp mcm kkltor la plak..xyah la, tersalah aku tersigung kang, patah 2, nay je..xyah3..simpan je duit tu wat blanje aku..lagi bagos what...

    ReplyDelete
  2. ala..nk jugak hp ni!!aku akn make sure jauh kn enpon ni dri ko..hahaha!!

    ReplyDelete
  3. nk jgk!! nk jgk!! nk jgk!!

    p/s: dak kcik cumel~

    ReplyDelete
  4. ah, ko 2 xyah!!
    hp da 2..
    ckup2 la 2..
    byk sgt da 2 skndal ko..
    wei, reen mne??
    kn dak kcik cumel 2..hahaha~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne