Ramadhan Day-3

hari ke-3 puasa ni baru sahur dengan nasi..sebelum2 ni sahur dengan roti je ok.bangga tak??pehhh..mmg kurus la i kalau sebulan sahur dengan roti jek.boleh lah melaram dengan kebaya ketat.hahaha!!

aktiviti sepanjang hari??on9!!hahaha...xde lah sambil2 tu konon2 berhajat nak buat slide untuk presentation tapi terrronline plak..dan yang paling bangga nye, i tak tido ok di siang2 hari pada bulan puasa...kalau mak aku tau ni mesti dia terkujat gile.hehehe!!

apa story hari ni??takde yang menarik pun sebab hari cuti, maka waktu banayak di bazirkan di dalam bilik.buku pun duduk elok2 je dekat rak tanpa ada tangan yang ingin menyentuh..haihh.

menu berbuka??sama seperti semalam..bosan2.muak aku!!tapi nak buat macam mana, kata nak berjimat maka makan je lah apa yang murah..

haa..saya pergi terawih ok tadi.dan dekat sini kalau pergi terawih dekat PH itu ibarat pergi sauna sebab confirm peluh akan berjurai2 seperti air sungai yang mengalir dengan derasnya..adehhh.sangat panas dalam PH tu.kenapalah pihak uitm tak nak pasang aircond dalam masjid, sedangkan kebanyakan kelas terpasang aircond... bukankah semasa menghadap Tuhan juga perlukan keselesaan sepertimana kita nak belajar??
renung2 kan...dan selamat beramal. ;)



salam ramadhan...

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne