Ramadhan Day-4

alhamdulillah...sudah masuk hari ke-4 kita berpuasa dan setakat ini saya masih puasa penuh tau!!hehehe...walaupun ada beberapa kawan2 di sekeliling sudah mengibarkan bendera jepun..

bangun tidur hari ni sangat hebat ya sebab pukul 11 lebih baru mata terbuka luas...kalau mak aku tau ni, mati lah!!huhu...sahur pagi tadi makan roti lagi cecah dengan campbell's soup.dah jadik macam makanan ruji kot..haihhh.takpelah, bersyukur je lah dengan rezeki yang ada kan.

siap2 mandi dah masuk ke waktu tengah hari dan ketika ini lah hidung saya tercium bau yang boleh menggugat keimanan...bau roti bakar!!cetttt..hampeh sungguh orang yang tak berpuasa itu membakar roti pada waktu2 kelaparan sedang memuncak...haihhhh.sabar2..

hari ni agak boleh dibanggakan sedikit sebab slide untuk presentation sudah separuh siap..hehehe!!
dah hari ini juga tidak tidur siang...huuu!!

jangan ditanya juadah berbuka kerana masih sama seperti hari2 sebeum ini..haihhh.makk!!nak buka kat rumah...mana aci wooo kak lin dengan abang dah berbuka dekat rumah tapi aku belum lagi.cehhhh...
takpe2..tunggu lah akhir bulan ni aku balik rumah!!akan ku serang semua bazar yang ada di Muar..hehehe!!buruk lantak punye budak!!

terawih dihadapan laptop lagi malam ini..huhuhu!konon2 nak study MAF sebab ada test tapi menyimpang pergi tengok movie plak.uhukk2...dan membawa pengaruh juga kepada adik2 junior di bilik sebelah apabila mereka bertanya "akak, ada cerita tak?" dan jawapan kepada pertanyaan mereka dibalas dengan huluran external hard disk yang sememangnya dipenuhi dengan cerita.hahahaha!!

walaupun perut masih lagi kenyang tapi mulut ini memang tak reti berhenti mengunyah..apalagi, sebiji epal di sambar kemudian di susuli dengan mister potato dan ditambah lagi dengan koko krunch yang dimakan bersama dengan susu..haihhh..kesian perut saya, memang takde istilah rehat untuk dia walaupun di bulan puasa..hehehe!


sudah2..bersedia untuk tidur dengan lena sebab dh minum susu.hehehe!!

Comments

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne