Ramadhan Day-9

fuhhhh...letih2.hari ni kelas full!!dari pagi sampai lah ke pukul 6 petang..adehhh, melepek la kitorang hari ni.ini semua gara2 ada kelas ganti untuk Audit la, kalau takde kelas kitorang pada hari Khamis akan berakhir pada pukul 2 petang.

story hari ini??mahu mengumpat pada bulan baik ini macam tak elok pulak kan, so saya cuma mahu cakap...

"kau tu semakin hari semakin 'annoying' tau tak!!jangan sampai aku translate perkataan 'annoying' itu ke BM sebab bunyi nye agak kasar berbanding kalau sebut dalam BI.."


ohh ya...test Audit yang sepatutnya pada hari Ahad telah di tunda ke hari Selasa.yeayy!kira agak banyak masa lah untuk membuat revision walaupun akhirnya buku yang akan baca saya.hehehe!!

nak story pasal kawan saya..kesian dekat dia, sebab dia macam mengharap dekat seorang lelaki ni yang jugak merupakan kawan saya.yelah, mana tak mengharapnya sebab sebelum ni mamat tu pun macam berminat dekat dia, alih2 mamat tu pergi couple dengan adik angkat dia...sungguh hampeh.takpe2, akan ada lelaki yang lagi baik untuk kamu ye kawan..:)





p/s: mulut memang pandai menipu, tapi hati tak pandai menipu...sakit memang sakit tapi diri ini perlu kuat dan berusaha keras untuk melupakan semua nya tapi tidak pasti berapa lama. -_-

Comments

  1. Puas aku pk.siape gerangan org tuh

    ReplyDelete
  2. he is not everything la dear... lek r beb..chill..
    heeee~

    ReplyDelete
  3. anonymous 1: ko ni mst ika kn..cehhh...sbuk2!

    anonymous 2: ko plak mst reen..ehh, bkn dia la.ko ni pndai2 jek.ini org lain ok..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne