berlanjutan..

apa lagi yang saya nak story kalau bukan pasal orang belanja makan..hehe!!agak lama masa yang di ambil untuk menaip entry ni sebab kemalasan jari jemari saya untuk menaip sambil berlakon konon2 nya busy..

Kak Zafina - 2nd time dia belanja makan ramai2..this time she treat us at Genting!!gempak tak??hahaha..sebenatnya nama kedai tu Genting, bukannya dekat Genting Highlands Kota Keriangan tu.kedai ni betul2 depan Selat Tebrau, so boleh nampak Singapore dengan jelasnya.siap ada angin yang sepoi2 tak berapa nak berbahasa lagi..kira extra feel untuk makan free!!hehe..kami gerak terus dari ofis, kira kali ni dinner free la bukan lunch free.wohhh!!ketam yang sangat sihat&besar ye kami makan,baby sotong,kailan ikan masin,char kue inti sotong,udang nestum yg jugak sihat2 belaka&roti pau goreng..

Mr Greg - the next day, Mr Greg pulak yang treat us for lunch..ngeh3!!i likeee..huhu!*kau budak perut buncit memang suka makan free!!tak senonoh..
eh, mana ada..perut saya slim ok!this time bos belanja dekat Hua Mui, chinese kopitiam yang famous di JB.ehh, yeke?entah saya pun tak sure sebenarnya..hehe!!

Kak Ellin - 1st time ya nama dia muncul dalam blog ini, dia dari dept HR.selalu makan tengah hari dengan kami and this time she treat us at 7 Spices, an Indian cuisine restaurant.nasi beryani dia memang kaw2 bau kat tangan walaupun dah cuci berkali-kali dan memakai sanitizer.esok baru hilang baunya..

KFC - bukan KFC tu yang bermurah hati nak belanja Finance dept, tapi contractor yang datang ambil cheque tu yang belanja kami..makanya kami semua pun tak keluar makan tengah hari lah dan Finance pun berbau KFC sepanjang hari..

Kak Zil - dia belanja lunch dekat Imano's cafe, sambil2 tu kami celebrate belated birthday kak ellin..ala2 surprise la untuk kak ellin..kek strawberry yg cantik itu telah di support oleh Kak Zue

muka happy kak ellin bila akhirnya orang ingat birthday dia


sila zoom dekat kek dan b'day girl..yg tudung pink itu sekadar watak tempelan yang suka menyibuk bila nampak kamera



sekian..

Comments

  1. muner g offce pakai la hot2 sket..ni pakai bju nenek aku..uish..tgok akak2 tu..kan lawa..haha!!(sebenrnya,sila belanja saya juga (-__-"))
    haha!!
    aahhh...kau dmane2 pon mmg suke menempel..!

    ReplyDelete
  2. shadap u!!i kn low profile..i mlas r nk hot2 ni.nnt kang klau i hot2, pengsan ekau.hahaha!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne