kakak ke-2@tuan rumah

lepas ni nampaknya blog saya ni jadik blog public yang menyenaraikan nama semua orang lah..semua yang baca pun nak ada nama dalam blog saya.tiba2 terasa macam blog artis pulak..haha!!
tapi nasib baiklah kau tu kakak aku yang mana aku menjadi penyewa tidak berbayar di salah sebuah bilik dekat rumah kau, makanya aku pun dengan rela hati buat entry ni 'khas' untuk kau sekeluarga..*padahal saja nak amek hati sebab tak nak kena tidur dalam kereta

Presenting........*buat bunyi drumroll sendiri ye, tak kuasa aku nak masukkan sound effect
HASLINA HASSAN!!

puas hati tak?aku siap dah capitalize+bold lagi nama kau tau..

ok, mari kita story sikit pasal my 2nd sis ni..
-married and have 2 kids yang sangat omel especially si Botak..
-rajin membebel@mulut bising?takde la sangat kalau nak dibandingkan dengan my 3rd sister..fuhh!!kalau yang tu membebel memang tak hengat..dah standard makcik2 padahal tak kahwin lagi!macam mana lah student2 dia menadah telinga mendengar bebelan dia tu kan??my 1st sis pun boleh tahan mulut bising jugak la.tapi anak2 dia tetap hyper active even mak dia dah membebel macam nak terkeluar anak tekak.ok2, dah keluar tajuk..entry ni pasal your 2nd sis Mada!!jangan nak membebel pasal kakak2 kau yang lain.
-fan of Barbie movie@Barbie maniac!!haha..konon2 temankan anak tengok cerita Barbie padahal dia yang lebih.kadang2 anak dia dah pegi main kat tempat lain tapi dia tetap setia tengok Barbie sampai abis.
-collector of Happy Meal toys di zaman muda2 nya..penuh dua almari dengan toys Happy Meal saja.tapi sekarang dah tak lagi sebab everytime dapat toys tu anak dia dah mintak and the next day toys tu dah mengalami kemusnahan.

ok sekarang beralih pula kepada suami dan anak2 nya..

name: mohd khijas
status: married
*bongok!!dah kalau dia suami kakak kau, mestilah statusnya married
interest: memancing
dia adalah seorang kaki pancing yang sangat hebat sebab dia tak layan memancing dekat kolam2 ni, tapi haa kau laut lepas yang dia pegi!!dan sejak saya duduk dengan kakak saya macam2 jenis ikan saya makan hasil daripada pancingan abang ipar saya itu,maka saya pun berharap jadi semakin pandai sebab makan banyak ikan.


name: nurul aisha sofea
age: 5
interest: melawa
haa..ni adalah kanak2 yang sering menyelinap masuk ke bilik saya sebab nak pakai lipstik busu nya..lepas dah dapat apa yang dihajati, mulut manis nya akan memuji busunya..cehh!!kecik2 dah pandai ea.

name: mohd amirul hakimi
age: 10 months
interest: tengok burung setiap pagi
haa..si botak ni sangat bersemangat tengok burung setiap pagi dekat depan rumah..dia macam tau2 je every morning busu dia yang dah siap2 nak pergi kerja akan dukung and duduk depan rumah sambil tengok burung..time tu muka dia memang sangat interested bila banyak burung terbang dekat2 dengan dia.

ok now, gambar the whole family pulak..



saya ialah seorang makcik yang penyayang ye..huhu!!*ohh...eyebag yg seperti orang tak tidur malam sebab study last minute.
gambar closing yang patut diabaikan tapi disebabkan ada dua orang kanak2 omel maka kamu semua patut tengok!!






Comments

  1. dimana falsafah mu bhawasanya..
    IKAN ITU XGOSOK GIGI..MAKA SILA JANGAN MAKAN..
    huu..like sister like sister la..ko pon kuat bebel ok..

    ReplyDelete
  2. that's my bro punye falsafah la..aku makan je ikan, tapi ikan yg mhal2 je..haha!!hishh..mne ade aku kuat bebel, aku peramah je..hehe

    ReplyDelete
  3. heleh..ahmaddd....nak amik ati aku lah tuh....apa la sgt kalu ko belanja aku tera thai bulan depan..huahuahua

    ReplyDelete
  4. erkkkk..tera thai???stakat blnja ko somtam je boleh r..haha!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne