~kerinduan~



zaman hingusan dulu walaupun takde hingus yang meleleh, zaman bersaya awak dan zaman bercakap dengan penuh sopan santun sebab baru semester 1...
zaman kelas masih ramai penghuninya dan selalu meriah...




zaman masing2 dah matang dan semakin mesra...
zaman kau aku, zaman aci redah je bilik sapa2 bila nak cari makanan
zaman penghuni kelas dah semakin berkurangan dan tinggal 2 ketul je budak lelaki,
tapi kelas tetap meriah+bising yang amat..




rindu sama korang semua!!hope next sem kita boleh lepak2 cam selalu lagi..muahhhxxx!!


Comments

  1. EYH..ASAL GAMBAR CLASS TU SEKERAT??HUU..WINDU..!!!5STAR ENTRY NI..!!
    p/s:sebab ade gmbr i yng meletup itu..huhu..!!

    ReplyDelete
  2. adess..ni mst sebab aku bsar kn so dia jdik sekerat.xpe2, nnt aku upload balik..huhu!!cehhh..perasan ok!!

    ReplyDelete
  3. Mane satu penulisnya...... nak taw gak........
    byk sgt gmbr kat situuuuuu................

    ReplyDelete
  4. reen: aku tau ko mmg miss aku..haha!!

    noraida: penulis pemalu r..agak2 je la yg mne.huhu!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne