~~weeeee~~

mari kita melihat gambar2 sambil membaca bebelan saya..kalau tak faham apa yang saya tulis, baik kamu tengok gambar je.tak payah pening2 kepala nak jugak berusaha dengan gigih untuk fahamkan apa yang saya tulis..*enough u!!stop babbling.


bos besar bermuka happy (yg buat 'peace') sebab dah belanja semua staff dalam Corporate Services makan dekat Yew's Cafe..
thanx boss!!



semua pun sangat teruja sebab dah kenyang tapi budak perut besar (baju merah) tak pandang camera sebab masih sibuk makan.


budak perut besar masih tak berhenti makan..ishh3!!apa nak jadik la..
orang lain semua dah stop makan, tapi dia masih tak kenyang2 lagi!!
haihhh..memang betul2 perut besar ni



akhirnya...
budak perut besar memandang ke arah camera setelah habis melantak


thanx again boss besar for the wonderful lunch that day..semoga rezeki bos besar makin murah.*ok, dah rasa macam ayat nak membodek pulak.



gambar2 makanan yang sedap2 takde sebab semua sudah selamat masuk ke dalam perut baru teringat nak ambil gambar..

Comments

  1. madd..agak2 ko lah...n dari calculation yg aku dok buat kan..aku rasa sepanjang idup ko masa practical kt jb ni...90% daripada mende yg ko mentekedarah semuanya di sponsor kan...biggest sponsor of course me lah...so..aku rasa sok bila ko dah keje..aku plak nak duduk ngan ko lah..amacam..ada berani????

    ReplyDelete
  2. haha!!ko kn akak..mesti r ko kne sponsor aku...boleh2, tapi tunggu aku jadik ceo kt irda dlu.haha!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne