ladies turn

saya nak sambung untuk entry yang sesi belanja makan tu..yelah mana adil kan saya sebut nama lelaki sahaja yang belanja makan..so, sekarang ni giliran yang ladies pulak..suka hati sayalah tak nak sebut 'woman', ni blog saya..;P


dimulai dengan Kak Zue yang belanja lunch di Imano's dekat Plaza Angsana pada hari Khamis..*mintak maaf saya tak ingat nama penuh tempat makan tu..huhu!makanan kat situ pun best3!!hari tu ramai yang telah dibelanja oleh Kak Zue, 11orang..wahhh3!!murah rezeki Kak Zue dan jugak semoga cepat kawen!!hehe...saya nak makan nasi minyak free plak kat rumah akak!


hari Jumaat nya pulak, Kak Zafina belanja lunch di Sizzling Stonegrill dekat Jusco Bukit Indah..nyum3!!kat sini unik ok..sebab kena masak sendiri atas batu yang dah dipanaskan..wahh!!rase cam kembali ke zaman Paleolitik, Neolitik & Mesolitik..*saje nak berlagak yang saya masih ingat pasal Sejarah tingkatan 1 dulu..haha!!
tapi awas, bagi tangan yang memang tak reti duduk diam tu kebarangkalian tangan tu nak kena batu panas tu memang sangat tinggi..so, pandai2 la mengawal pergerakan tangan anda itu.


dan hari ini pulak, Kak Roha belanja lunch di Restoran Ulam Raja..bukan restoran Raja Kapoor tau!!lauk kat sini pun best2..mereka makan siput sedut masak lemak, tapi saya jadik tukang tengok je..huhu!!tekak ni masih tak boleh lagi nak terima siput sedut..makanya, saya pun makanlah lauk asam pedas ikan merah..



TERIMA KASIH ya kak long-kak long semua..yelah, saya asyik sebut abang long je kan, tak aci la pulak..so, saya nak sebut jugak macam tu!tak kira!!kalau tak suka, jangan baca paragraph ni..

Comments

  1. ti balek dungeon, KAW PALAK BLANJE AKU..!!

    ReplyDelete
  2. akak bukan kak long.. akak kak cun.. eh cun plak.. kak cu (*singkatan utk ucu* sbb yg plg mude kat Finance selain dr Madah) :-)

    ReplyDelete
  3. cik tikus: aku blanje kau cheezy wedges sudah..haha!!

    kak zue:yelah 2 kak cu..layan kan aje.haha!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Transit in Muscat, Oman

ROADTRIP : Miri to Brunei

WINTER TRIP : Switzerland (Part 2) - Mount Titlis & Lucerne